Dumdumdum

Nu sitter jag här hemma hos James och hostar lite, samt försöker få en början på USA uppsatsen. Jag har försökt skriva den i 3 dagar nu men jag kan tamefan inte få någon början på den!!! Och den ska vara färdig idag.. :c Det bådar inte gott för mig inte ><
Hann iaf färdigt med bok analysen och engelska essay provgrejset i tid. Det är nice. MEN JAG VILL HA HJÄLP MED USA!! bastards, tänker aldrig åka dit.. de e deras fel att jag måste slita med denhär skiten. hilfe bitte :)
För övrigt ska jag väl försööööka skriva på usa uppsatsen, pynta klart min låda som kommer bli freeeaky och om jag får tid kanske simsa lite för det är så kul :3
men hjälp mig med uppsatsen först (Y)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0