multimedia

juste, jag är så sugen på experimentera med bloggens design av någon anledning. Men kan man förvänta sig att jag ska minnas alla (eller ens några) css kodningar jag lärde mig av pelle de två första åren på media? NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ det kan man inte!
Herregud va jag är kass, har inte ork att leta reda på internet heller för jag vill försöka ha något eget ^^ Slutar väl med att jag ber bror, hemsidefixxxarn, att hjälpa mig xD

För att inte vara tråkig så kan jag väl bjuda på några bilder. Alltså en kräfta med kongo-klo som är aningen mindre än den andra xD (tycker jag är skitroligt!) och james som har lulubell instoppad i tröjan! (Y)

Natti :3



Kommentarer
Sylvester

Hahahahha du har hittat Nemo i kräftform!!:D

2010-08-31 @ 01:45:31
emelie

ja, jag hittade en nemo som hade en "take my strong hand" :D

2010-08-31 @ 06:04:24
emelie

Och jag hittade roligt nog två stycken under denna kräftskiva :D

2010-08-31 @ 07:33:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0