BULLE!!!

Ja nu står sista plåten med lussebullar inne i ugnen. Första blev dålig dock eftersom jag har varmluftsugn och därför blev det varmare än jag trodde, så de blev nästan svarta :c Inge roligt!! Men dom får jag och James behålla. Det är ju inte bara vi som ska snaska på dem :) Dock borde det ju stått i receptet att det var menat för vanlig ugn men vad vet jag, är väl mitt fel! :p Och Lillan har som vanligt krypit in i grejor här hemma. Keso fick ett julsnöre att leka med, som nu sitter fast runt Lillans midja istället. Hon ligger i kattsängen med tråden efter sig ^^ Hon är så söt, ser ut som en liten present!!! :3




Man kan aldrig ha får mycket russin till lussebullarna!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0