GUTEN TAG

Tänkte skriva Guten Morgen men jag har varit vaken ett tag, samt att det inte är morgon längre! Vad ska man göra idag då, blir det bara en massa maplestory eller what? Kan ingen komma in och spela med mig, det är funni och jag är alone! Lvl 37 om jag får skryta, har aldrig blivit över lvl 30 på maplestory så jag är stolt ;D
Idag vill vill vill jag baka lussebullar! Men jag saknar fortfarande lite saffran och jag är fundersam på om man ska baka eller inte. Jag har bara bakat lussebullar en gång tidigare och det var med James när han bodde i Bredsand, då låg dom kvar och torkade för vi åt knappt några. Men jag har berättat för honom att den enda anledningen till att de var kvar så länge var för att jag inte vågade svulla upp dom eftersom vi inte känt varandra så länge och man vill inte verka svullig i någon annans hem xD  Men nu har jag varnat honom att ser jag en lussebulle här hemma så äter jag den! ÄLSKAR LUSSEBULLAR, DET ÄR DEN PERFEKTA BULLEN!!!


Keso säger God Jul i förskott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0