Helloo som Heidi brukar säga

Min blogg har varit väldigt ensam ett tag nu, och det är ju så tråkigt att skriva inlägg utan bilder!! Och som jag sagt så är min digitalkamera trasig, kanske ska ta å lämna in den imorgon när jag väl ska in till birsta med pappa. Just nu har jag väntat på att James ska vakna så vi kan gå å handla, han är en jävla latmask!

Snoret kittlar mig i näsan och det gör att mina ögon blir tåriga så jag känner mig rätt hängig ibland. Men jag har iaf köpt en chokladkalender. Dock så är chokladen inuti typ aldrig god, men jag offrar mig --, Det fanns bara pojk-kalendrar kvar på domus så det fick bli en Bakugan (ingen aning om vad det är för nåt) kalender eftersom jag föredrar animé framför både Toy Story och Bilar xD

Hmm, det kommer lite rinnande information här utan förvarning. Oooh vad det kittlar i näsan.. Tårögd igen.. Nyst 2 ggr, kommer en trejdje nu. Prosit! Men nu får är det nog med nysandet!

Juste jag fick lite grejor av mormor igår, bland annat en dammsugare som jag varit utan ganska länge!! YEEY, jobbigt att låna hem mamma och pappas dammsugare helatiden men nu har jag min egen! Den funkade fint med, städade förut faktiskt :D Jag jag är sjukt glad över att den funkade så bra mot katthår, soffan blev som ny, och det gillar vi!! ;D

Nej nu ska jag skrika lite på James, jag är hungrig!!!!!

Keso ligger och hårar ner min julduk!!! Men han är så söt när han sover på sin nya kudde :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0