Julis

Oj klockan är redan efter 22.30, snart julafton alltså. Vi måste sova nu för tomten kommer inte ifall vi ligger vakna!

Idag åkte vi in till Birsta strax efter 8 då de öppnade, jag hann inte ens somna om igen och därför var jag pisstrött efter några timmar.. Riktigt tärt! Efter jag kom hem la jag mig bredvid James i sängen och somnade, and it was nice!
Jag orkar inte dra upp allt jag gjort idag för det är inget intressant :p Tänkte bjuda er på lite julbilder såhär innan julafton bara :) Nu ska jag nog småstäda så det inte är stökigt imorgon, och efter städandet hoppas jag att jag är jäääääääättetrött och kan somna right away! Plix




Såhär ser våran julgran ut! Utan presenter under dessutom. Men det landar iaf en i julstrumpan imorgon, och den är inte till mig :c


Nu är det dags att småplocka lite och sedan göra som Keso, sova! Natti


Kommentarer
Slynan

Alltså gör Jamse nåt annat än att sova och sitta vid datorn? xD Säg åt karln att städa han också ffs!

2010-12-23 @ 23:33:53
emelie

Neee han är en slögris!

2010-12-24 @ 04:56:43
URL: http://lulubell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0