Klappisar

Här sitter jag med blött hår i en turban och kikar runt efter mormor och morfars julklapp som jag tänkte köpa imorgon. Blir ju en tidig tripp till Birsta, oj oj oj. Jag tror jag har hittat något som kan funka, mormor blir ju egentligen glad över vad som helst. Och morfar tar väl det mormor får, man siktar ju in sig på den lättare, alltså mormor. FÖR HON ÄR TJEJ OCH DET ÄR LÄTTARE ATT KÖPA PRESENTER ÅT FLICKOR!! Sådeså..
Men här kommer mina nuvarande föremål!

Tyckte dessa skålar var jättefina, och mormor köper rätt mycket frukt :)
Skulle vara fin inne på köksbänken tror jag, fanns både stor och liten skål, på jysk!

Mormor som bakar så mycket, fast kanske inte lika mycket numera, men det är väl fortfarande mer än andra. En ganska tråkig present dock så den är jag väldans osäker på. Finns på Åhléns.

 

Den tråkigaste presenten kommer sist (också jysk), men som jag skrev så blir mormor glad över vad som helst, även lite fräsigare, moderna saker :) Och vaser går ju alltid hem hos äldre, fast mormor har väl endå lyckats samla på sig en hel del vaser under sina 81 år ^^



Kommentarer
Slynan

Tycker vasen/rna var finast!

2010-12-23 @ 02:29:11
emelie

Hmmmmmmm får ta en funderare då!!!

2010-12-23 @ 02:58:33
URL: http://lulubell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0