Morgon?

Mamma har precis ringt och väckt mig, lika bra det! Gillar inte att vakna så jädrans sent ><
Anledningen till väckningen är att vi tänkte ju åka in till mellandagsrean i Birsta idag, men det är ju snöstorm så mamma tyckte inte det var någon bra ide :c Men det visar sig ju att alla andra (enligt facebook) är där inne och jag vill väl också njuta av rean!! Bajsbajsbajs -.-'
Ni får inte handla upp alla bra saker nu! Jag fick fanimig en massa presentkort på birsta city i julklapp och jag tänker använda dem väl!! Men idag får jag får väl sitta kvar här hemma framför datorn i mina fina nya tjocksockar, som mormor stickat och som var en väldans bra julklapp!  Craaaaaaap



Kommentarer
Mamma

Nämen sitt inte o deppa, ta med dig James på en busstur till Birsta City, vett ja. Puss:)

2010-12-26 @ 14:17:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0