Nyår

Jahadå, gott nytt år!
Har plockat lite här hemma efter jag vaknade, rensat kattlådan har jag gjort med! Not very nice, men jag var ju å handlade på willys med pappa igår å då blev det en kattshopping. Mitt skåp är nu fullt!
Frukosten idag blev en bit sockerkaka och ett glas mjölk, yummy. Funderade på om jag ska baka en sockerkaka till mormor och morfar med, så vi fårse om jag blandar ihop en jävel!
Ikväll blir det väl upp till Rachelle (James mamma) och sedan hoppas jag väl på att man kan dra in till stan, Lene sa att jag var välkommen på vad hon än planerade, så det är bra! För då får jag använda en av mina nya väskor!!! Nejnej inte bara därför såklart, måste ju passa på att umgås med Lene den tiden hon är hemma. Hon ska ju dra snart den bajskorven! Men jaja, slut på inlägget, här kommer en fiiiiin bild på mitt kattskåp som innehåller ca 45L kattsand och 6-7KG kattmat! Bra det..



Kommentarer
Tessan

Härligt! Han är snäll den där pappan! Keso verkar vara glad iaf:D Men jag hoppas du drar in och använder VÄSKORNA nu!;) Gott nytt år på dig älskade Sylvester! Älskar dig massa massa mycket!

2010-12-31 @ 13:37:20
Mamma

Gott Nytt År ÄLSKLING.

Du har väl inte visat för Keso hur man öppnar dörren? För då måste du ju i alla fall döpa om honom till GUSTAV, jag kommer på dop dagen:)

2010-12-31 @ 13:42:54
emelie

Haha ja jag hoppas Keso är glad, dom har nog fan mer mat än jag och James har xD Ingen Gustav i detta hus heller, han ska inte bli fetare nu för då orkar ingen bära honom xD

2010-12-31 @ 13:55:17
URL: http://lulubell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0