Paraply

Har "nyss" duschat lite, mycket! Efter det fick jag fan nog av de äckliga fettet i taket som var där innan jag och James flyttade in. Ser ut som någon har rökt som fan inne i badrummet, men jag har inte vetat hur jag ska få bort det så de ha fått varit kvar. Euw va?
Nu fick det fanimig vara nog så jag sprutade lite fettlösande medel i taket, sedan ställde jag mig på en pall och sprutade med dusch-munstycket i taket, blött som fan var det men det gick iaf bort. Så numera får man gå in och ställa sig under paraplyet jag monterat på duschstången! (Y) Ni ser ju de lysande dropparna ovanför paraplyet, torkade bort det mesta jag kunde men det var rätt halt att stå på en pall därinne xD
Men det är välmysigt med rosa paraplyer? :D


Har även planerat min nya murgröna och ställt den på kryddhyllan, vackert blev det!


Kommentarer
Mamma

Lite ovanligt att man har paraply i duschen! Men har man inte "Tasels" (har säkert stavat fel men skit i det)så får detta duga. Gott Nytt År

2010-12-31 @ 14:54:30
emelie

Ja men lite tassels är det väl bara att köpa på hemtex! :D Vill ju ha gröna jag ;) Gott nytt år! <3

2010-12-31 @ 15:24:26
URL: http://lulubell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0