S K I T

Ja, datorfri dag skulle det vara idag. Måste vara den tråkigaste dagen i mitt liv! Har inte alls varit en datorfri dag, jag är så satans hängig och slö. Och James har sovit, spelat och nu sover han igen. Såååååå tråkigt, livet är inte bra nu heller. Dagen var så förstörd från början att det känns inte värt det att försöka starta upp något roligt. Om 2 timmar har jag tvättid, så snart ska jag väl sortera upp tvätten så jag har det gjort iaf. Sedan börjar helvetet! Hatar att tvätta, det är bara en massa spring upp och ner -.- Och jag undrar om och om igen varför kan det aldrig får gå bra för mig? Allt ska alltid vara skit, händer det ens något bra i mitt liv? Tror inte det ><
Grymt deppigt inlägg, sorry about that!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0