update

Jättedålig uppdatering, jag vet! Har väl suttit fast framför Maplestory antar jag, och så har inget intressant hänt så jag får skylla på det. Och äntligen så lämnade James datorn (okej han har väl gjort det förut men inte så jag fått chansen att lägga in mina bilder)! Se vilken fin julgrupp jag fick av älsklingsmamma som hon satt ihop själv! Lyser fint gör det också (Y) Ska försöka skriva ett trevligare inlägg senare, om jag inte har alldeles för tråkigt. Jag vill ju inte uttråka de få som läser bloggen min! Blir väl lite fler bilder också ^^



Kommentarer
Slynan

Haha vad söt!

2010-12-02 @ 19:45:18
URL: http://nathicana.blogg.se/
Birgitta Edin

Och duken oxå, det vart så fint hjärtat mitt. Puss



2010-12-02 @ 22:11:37
Birgitta Edin

Blås i "luren" nästa gång James somnar på dagtid, hi hi hi

2010-12-02 @ 22:12:36
emelie

tackar! pappa försökte ju blåsa i den men det var ju inget hål? vad ger du mig för skråp? :D

2010-12-03 @ 12:45:53
URL: http://lulubell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0