Blir gottis ikväll!

Jag och James åt varma mackor efter vi kommit hem från den kalla resan till Sundsvall, och därför har vi inte varit särskilt hungriga nu under kvällen. Hade ju planerat att koka lite ris och käka fiskpinnar med dillsås till, men James påpekade att det är lika bra att vi skiter i middag och bara fikar någoting ikväll, tråkigt nog så blev det så.
Men inte så tråkigt nog så var det ju tur att jag fick några exotiska frukter av mamma igårkväll som jag fortfarande inte gjort en schnitzig tallrik av. Gjorde det ikväll istället, så jag och James får lite gott i oss :) Så det blir lite olika frukter och grönsaker, med rostbiff och baguetter. Kanske lite philadelphiaost på!! ^^
Det ser ju iaf gott ut, eller hur? :3



Kommentarer
Tessan

Fy faaaaan vad gott!! Det ska jag nog göra till veckan då jag får besök av emma över en dag!!:D so tell me, exakt vilka frukter är det? Känner igen paprikan kiwin och pomgranate:p inte för jag vet vad de heter på svenska men.p

2010-11-10 @ 10:55:37
emelie

den orangea heter sharon, svingod!

2010-11-10 @ 11:52:06
URL: http://lulubell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0