Go mat

God dag! Blidde ingen vidare uppdatering igår, hade inte mycket att uppdatera med. Kommer väl dock, har tagit kort med mobilen som jag måste försöka lägga in, men så fort jag kopplar in en mobil i min dator så slutar datorn fungera. Varken musen eller tangentbordet, och allt bara fryser till på skärmen. Not very funny..

Nu har jag precis käkat lunch, fick med mig en matlåda av mamma och pappa som innehöll den smarriga "korvgrytan" som jag så gärna vill ha 100000kg av i kylskåpet som man kan äta när man vill! Funderar på om jag ska försöka mig på den någonting. Men då måste ju köpa mer hårdbröd också!!
Hur kommer det sig att man inte ens funderar över att äta den sista hårdbrödmackan i förpackningen om den är trasig? Jag bara kastar skiten iaf..



Mammas fotoskills, hon var så snäll att skicka receptet till oss barn via hotmail <3


Kommentarer
Tessan

Åhhhh! Gotta! Jag ska nog ta och göra den sen när niclas åkt hem:) sitter på badhuset nu i sumpan med Niclas och pontus i vattnet!:)

2010-11-01 @ 14:50:28
emelie

Haha ja jag såg det på facebook! :D varför badar inte du? ;p

2010-11-01 @ 15:19:12
URL: http://lulubell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0