Homie

Kom hem för ett tag sedan bara, jag och James var ner till mamma och pappa för att äta lite chili con carne tillsammans! James gjorde ju ett sådant bra jobb förra gången han lagade det så han fick göra det igen. YUMMY ASSAAAAH!!
Just nu vill jag låsa in lillan i en garderob eller så för hon är pilsk och låter HELATIDEN! Samt att hon gnider sig som fan mot möblerna samtidigt som hon låter. Gav hon ett ppiller förut så man kan ju hoppas att hon lugnar ner sig tills imorgon, bastard!
OOOOOCH jag hittade en hemsida med typ världens billigaste smink! Vill beställa nuuuu, allt kostade typ 18.30 kronor styck. Eller ja det mesta iaf. Men man måste betala med paypal eller skit på en gång så jag kan inte handla denna helg och få delta i erbjudandet om att få en gratis 32palett med ögonskuggor. För pengarna har ju inte kommit. Rackarns! Jag får väl vänta ett litet tag, hemisdan försvinner nog inte under tiden! MEN JAG VILL HANDLAAAA!!!!


Kommentarer
Slynan

I WANT IT TOOOOOOOOO!

2010-11-19 @ 21:33:20
URL: http://nathicana.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0