Krogrundan!

Har gruvat mig för att skriva ett nytt inlägg, är på sånt humör att jag verkligen inte orkar blogga. Tänkte mest skriva för att påpeka att det finns den del kukhuvuden här i världen. Mer behöver man inte säga, och nu vet ni det! Och så tänkte jag berätta om min stadskväll igår, it's been a while ^^

Igår gick jag och Slynan hem till Linno för att äta middag, dricka vin och snacka skit. Blev ju en gratis-krogrunda med eftersom jag och Slynan var så fattiga. Så kan det gå! Vi får ta en dyr krogrunda någongång då pengarna har kommit in, för man är ju rätt fattig just nu >< Blev ju bjuden på varsinn cider av Linn, och jag vet inte hur fan hon lyckades men min och hennes cider blev utspilld över mina ben, och jag borstade över lite vätska på Linns ben xD Inte med mening då, en typisk reflex när man fått något på sig!
Och Slynan fick ju iaf ett möjligt ragg, som konstigt nog hade hennes jacka och sa "Är det här din?" Ööööh, JA! Hur fan fick han tag i den? Jävla snattare :p Men han sa ju till henne att hon luktade gott iaf, han ville väl ligga senare men det blev det inget med... Vad jag vet?

Bilder kommer senare!


Kommentarer
James

Vill påpeka att jag är inte kukhuvudet hon syftar på i det här inlägget, så det inte blir några missförstånd!

2010-11-15 @ 13:08:24
Slynan

Nej, du är ju ett kukhuvud ändå du Jamse

2010-11-15 @ 17:04:17
URL: http://nathicana.blogg.se/
Slynan

Och jo, såklart jag låg med han!!! Smög ju in på toa på krogen med när ni inte såg och fick mig lite action. Det är ju inte för inte man kallas slyna liksom.

2010-11-15 @ 17:06:31
emelie

haha jag sa det till honom jag med, men i detta fall så var det ju inte han jag menade :D

Förstod nästan att du gjorde det, kanske därför han hade din jacka?

2010-11-15 @ 17:28:40
URL: http://lulubell.blogg.se/
Chris

Slynan, det är skillnad på att ha en kuk stort som ett huvud och att faktiskt vara ett kukhuvud. AmIright?

2010-11-15 @ 18:10:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0