Måååh

Jag vill inte skriva blogginlägg när jag inte har något speciellt att skriva om. Eller det känns som att jag itne har något att skriva om. Vaknade 11.20 idag faktiskt, tidigaste på ett tag! Allt tack vare att Lillan höll på att smaska på mina blommor, och då måste jag ju skrämma bort henne. Efter jag gjort det så gick hon in i köket, och sen hörde jag en smäll. Antingen var det blomkrukan vid fönstret eller så var det lampan bredvid. James sa att det var lampan, jag har itne klivit upp ur sängen än xD Gruvar mig alltid för det. Och jag hatar att jag typ aldrig ser deras rackartyg. Jag vet aldrig vem jag ska bestraffa! Så därför kan jag ju inte göra det -.-' Sneaky bastards!!!!


Så går det när man river upp toarullen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0