Pannkakor och snö!

Idag har det snöat en massa! Kallt var det och jag fick en massa snö i ögonen :'c
Middagen var precis serverad, James gjorde pannkakor och jag har bakat bröd igen ^^ Båda var smarriga, och somvanligt blev det rätt osigt i lägenheten för vi är inte så förtjusta i fläkten. Den låter en massa men suger knappt upp nå os. Och det var inge vidare roligt att ha förnstret öppet när det är så kallt ute. Så när jag tog mina fina matbilder så syns det hur osigt det är, lite roligt!



 


James, som alltid är så "snäll" med katterna, kände för att korva på Keso en tröja. Visst är han söt men nu är det dags att bli snäll, annars får du inga julklappar James!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0