Prinsessan!

Idag har jag varit på promenad med Fiffi igen, guuud vad hon segar på vintern! Man måste släpa fram henne ibland..
Men! Detta inlägg tillägnar jag Prinsessan (Lulubell), som är extra gosig idag! Det är egentligen inte sant, hon är väl lika gosig som andra dagar men jag ville skriva ett inlägg endå :D Som vanligt springer hon runt och ställer sig på sin pall och vill ha pussar och uppmärksamhet, tills någon lyfter upp hene på vitrinskåpet där hon brukar ligga och prata med oss som går förbi! Och såklart så älskar hon mamsen (jag), och varje gång jag ställer mig på pallen för att komma upp och prata lite med Prinsessan så gnider hon sig mot mitt ansikte så jag kan pussa på henne en massa! ÅÅÅH JAG ÄLSKAR MIN LILLA LULUBELL! Hon är den bästa missen i världen, sådeså!


Lulu ligger på sängen med sitt snöre!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0