UPPDATERINGEN ÄR HÄR

Har varit bajsig uppdatering här de senaste dagarna, jag fick mitt godis iaf! Precis i tid tills James tand bröt ihop och han var tvungen att boka en akut-tid på folktandvården här i Timrå för att dra ut den. Och då satt jag och smaskade på godis, yeees I am evul.

Hmmm idag därimot har jag fått lära mig att Ungdomsmottagningen har bytt lokal! Ringde imorse för att boka tid, fick en prefekt tid klockan 13.00. Så idag har jag och lover varit i kalla Sundsvall. Var ju dags att kirra ett nytt recept på p-piller för min del, har ju gått 2 årsförpackningar nu ^^
James var på sitt första Learnia-möte medans jag gick på UM, och jag fick lite dötid eftersom jag blev klar så fort, så jag gick runt lite på stan. Har ju inte varit där på hur länge som helst! Minns inte ens när jag var där sist. Hittade alltså världens UNDERBARASTE strumpor på cubus som jag bara måste ha!!!!! Även fast jag inte har pengar just nu. Kan ju aldrig få för många mjuka, varma strumpor nu när vintern kommer!

Kallt som fan var det med, går inte ut en enda sväng till idag, så mamma och pappa blir utan mitt ljuvliga sällskap ikväll. Den jävla kylan tar sig in i mina tinningar så att jag får huvudvärk resten av dagen, så jag har precis vaknat efter en välbehövd tupplur :D Är fortfarande lite slö -.-'

Försökte hitta en bild på mina blivande strumpor men jag gav upp, Cubus sidan tar ju 100000000000000 år på sig att ladda. Och så finns det ingen kategori som verkar passa så då skiter jag i det, får väl se när jag köper dom då :3


Kommentarer
Mamma

Måste man skriva om ALLT?

2010-11-09 @ 19:15:53
emelie

Måste måste man väl inte. Vadårå? Ska skippa viss information?

2010-11-09 @ 19:19:48
URL: http://lulubell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0