blaaaaah

Har inget att göra.. IGEN! Tog precis en lång och varm dusch, tvättade håret och rakade benen :D De va nice! Finns ju inget bättre än nyrakade ben am I right? ^^
Jag har såklart inte gjort någonting åt datorn heller.. Som jag skrev att jag skulle göra. Nu är jag på det där "vill inte sitta vid datorn"-humöret. Men vad fan ska jag annars göra? Finns verkligen INTE ETT SKIT att göra i Timrå om man inte är hemma, förutom att hälsa på mamma och pappa som bor på andra sidan gatan... Och det brukar jag ju ta mig tid att göra om jag får tråkigt. Men jag vill ju kunna sysselsätta mig med något nytt. Att gå på promenader suger ju när det blir kallt, mörkt, ensamt och så har jag ingen musik att lyssna på så det blir inget med det just nu. Känner mig ganska negativ. Vad ska jag göra dåååååå?


Kommentarer
Slynan

You're totally right. Rakade mina med förut. Vill du känna?

2010-10-19 @ 20:17:17
emelie

you know it!!

2010-10-19 @ 20:47:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0