Hallucinationer..

Jag hallucinerade minst 2 gånger innan jag hann somna inatt. första gången kunde jag svära på att det var något som snuddade vid min arm och när jag spratt till såg jag det flyga iväg, men när jag skärpte blicken så låg det inget där.. freaky. Enligt James så var det bara Lillans morrhår, eftersom hon låg bredvid mig..

Men det finns ju inget värre än det som hände andra gången (som hänt förut och James blev skitsur på mig).. Jag ligger ner och håller vekrligen på att somna, så tycker jag mig se en svart spindel krypa på kudden!!! Så naturligtvis så kastar jag mig bakåt och flämtar, sedan letar jag igenom kudden lite försiktigt, skakar på den osv.. Och lägger mig i fotänden av sängen. Not very funny, och varför blir James sur på det tror ni? Förmodligen för att "det finns ingen spindel", MEN DET FINNS DET VISST FÖR JAMES INTE LYCKATS FÅNGA IN DE JÄVLARNA. Den sista jag såg på väggen vid sängen, hade han "tappat". SKRÄMMER LIVET UR MIG GÖR HAN!!! Den gömmer sig säkert bakom tavlorna ovanför mitt huvud :c

Där är den svikaren till karl jag har, kan inte ens ta hand om spindlarna i huset, har till och med dödat den första själv då jag släppte gardinstången på golvet när jag såg den fula jäveln. USCHA FÖR SPINDLAR!!!!



Kommentarer
Stoffe

vilka sötizar!

2010-10-13 @ 21:30:03
emelie

you know it. Förstår ju att du velat klämma in dig där emellan oss.....

2010-10-13 @ 22:35:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0