Måndag igen

Jaha nu är det ju måndag, ännu en tråkig vecka ligger framför mig.. I helgen har jag varit ovanligt levande, Tessan och Robin har varit hos mamma och pappa hela helgen och for hem igår klockan 00.00 med bussen. Vi har umgåtts en massa, ätit en massa och druckit en massa (utan fylla för mig då, höll mig ju te vinet!) :D Trevligt när familjen kommer hit och hälsar på!

Jag kan inte uttrycka hur mycket jag hatar min starcraft 2 beroende pojkväns spelfasoner. Den enda tid jag får med honom är nog middag och sängdags. Annars är det spel spel spel som gäller. Och för mig är det plocka plocka plocka. Har inget bättre att göra alltså, och därför försöker jag hålla mig upptagen med att göra det fint här. Livet är bra bajsigt endå.....

GUUUD VAD UNDERBART DET SKULLE VARA ATT HA EN LÖN PÅ IAF 15 000KR ISTÄLLET FÖR ATT VARA ARBETSLÖS OCH BARA FÅ 3600KR SOM MAN ALDRIG HAR RÅD ATT GÖRA NÅGOT FÖR!!!! FUCK FÖR ATT BETALA SINA EGNA RÄKNINGAR OCH MAT ><
SNART SLÄNGER JAG UT JAMES OCH BLIR EN GOLDDIGGER


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0