Tonfisksallad

Jag har haft fullt upp nu den senaste timmen. Var och handlade med kära mamma, och det blir tonfisksallad till middag! Efter jag kom hem var det bara att sätta igång å koka riset, behövdes ganska mycket för det blir alltid en jävla massa rester från denna maträtt, vilket är bra! Plus att det verkligen såg ut som skit på diskbänken, och vi hade knappt nå rena bestick. Så James fick fortsätta med resten av maten medans jag diskade allt som stod på bänken, sån tur är så har vi en diskmaskin men vissa saker diskar man hellre för hand :) Men nu är allt gjort och salladen står i kylskåpet för att riset ska kallna lite c':


Lite dressing och baguetter till detta så är det komplett ^^
Visar upp min fina salladsskål och mina fina salladsbestick jag fick i födelsedagspresent av James tidigare i år, loveyou!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0