Vill ha mammas saft :'c

MAMMA, JAG VILL HA SAFT!!!!! Ja, jag saknar mammas hemgjorda svartvinbär/andra bär-saft. Den tar alltid slut så fort för att jag och James veeeeeeeeeerkligen gillar saft :D Dags att skicka mig alla svartvinbär ni har så att mamma kan koka lite mera saft åt mig :'3

Jag har precis varit nere hos mamma och pappa, där hittade jag en stor mutter/skruv. Kommer inte ihåg vad den heter, men den var större än en skruv och såg ut som en mutter! Kunde inte sluta pilla på den, så intressant.... Hursomhelst så fick jag ta med den hem :D (Blir James är svartsjuk nu?)

Bjuder på en bild på min älskade nya vän mutter/skruven, och en gammal kär vän, Bertil Rosentagg. Jag vet att ni älskar honom!! Han börjar bli lite smutsig igen så jag tror det är dags för Bertil att ta ett varmt, tvåligt bad!




Kommentarer
Mamma

Hej älskling!

Det är en bult!

2010-10-20 @ 21:03:39
emelie

Hej sötnos!

Haha okej, nu vet alla det! (Inklusive jag) ^^

2010-10-20 @ 21:05:08
URL: http://lulubell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0