Ny dag

Kände precis att huvudvärken börjar tränga sig på såhär mitt på dagen. Inte roligt men allt som behövs är en alvedon kan jag tänka! För övrigt så har jag precis fixat håret och sminkat mig eftersom jag ska med mamma och niclas in till birsta :) Niclas behöver nya gympaskor eftersom hela han växer så det knakar! Hua han är snart längre än mig, och det gillar vi inte. Ska man behöva oroa sig för att sina 7år yngre bröder ska växa om en också -.-'
Jag hoppas även hitta en färgburk så jag kan fortsätta måla det som ska bli vitt i hallen innan jag kan börja med väggarna, en pytteliten färgburk kostade tametusan 148kr på colorama här i timrå, då mamma köpte samma burk i somras då de gamla ägarna hade det så kostade den runt 50-60 kr.. Ingen dålig prishöjning iaf!


Eftersom jag inte har så många bilder på datorn just nu så bjuder jag på en stilig bild från slynans födelsedag (halloween) förra året :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0