Nyduschad

Hallihallå! Jag har precis klivit ur duschen för det är en av de saker jag tycker om att göra när jag är rastlös här hemma. Aldrig fel att ta en dusch, lite extra ren är bra att vara :D
Hm, för övrigt är detta första dagen hemma sedan jag kom hem från stockholm igår 23.00. Där spenderade jag min helg med min syster Tessan och hennes karl Robin i deras lägenhet som ligger i Sundbyberg (Y) Det var väldans trevligt, har ju inte varit i stockholm på ett bra tag nu iaf. Vill inte påstå att förra gången jag var där var då ja å Tessan var på Taste of Chaos år 2008 men det är tamefan mycket möjligt. Hoppas jag har fel annars får man ju skämmas! Helgen bestod av en dryg och lååååång bussresa, finmiddag, vin&cider, medeltidspub, spya = dagen efter bakishet, barnkalas, film/glasskväll, idol, sushi och ännu en lååååång bussresa hem igen :)
I had fun though, tack syster och Robin för all kosing ni slösat på mig denna helg :3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0