Berga

Aj, det gör ont! Det verkar som allt badminton spelande hemma hos farmor har kommit ikapp mina stackars stjärtmuskler. Kan knappt gå eller flytta runt mig i sängen. Det är fan en grymt rolig men väldigt farlig sport! Varför ska man kasta sig runt så mycket och spreta på benen hela tiden? Jaja jag får väl stå ut, blir inga tajta byxor för mig idag iaf. Har svårt att röra mig som det är xD

Men det var skitkul att vara hemma hos farmor när det är sånt fint väder! När vi kom dit var Micke fyllehungrig så farmor lagade hemgjord pyttipanna åt oss med en massa mackor, ost och skivade grönsaker. Farmor kör alltid på stort när hon ska laga någonting :D Och typ direkt efter maten skulle vi sitta i solstolarna och äta kakor!! Klart jag kunde klämma i mig två men det var ingen annan som ville äta :3 Måste åka ut dit till sommarn någon gång, blev ju inget besök förra året :c



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0