Dagen

Jag ber om ursäkt för dagens dåliga uppdatering. Har inte suttit här så mycket. Vaknade vid 12 och då slöade jag lite, fikade och sedan kom Micke för att låna min dator och spela med James. Efter det gick jag ner till mamma, som inte var hemma utan hos mormor (typiskt, har hänt 2 gånger denna vecka!).. Men istället satt jag på balkongen och filade naglarna så de blev fina och lena. Provade även mammas serum som hon köpt, funkade kanon. Dock blev det inte glansigt så jag tänkte måla sånt nu och kika på lite Fringe :)

Annars var det bestämt att jag och James skulle skala en massa räkor och laga nudelwok, och det blidde storkok så vi åt med mamma, pappa och Micke dessutom. Gott var det, blev en nudel/räkwok och en nudel/kycklingwok. Goda båda två, speciellt med lite citronessence! ♥


Jag saknar Rachelle's asgoda vårrullar!! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0