Dead.

Hallojsan. Kände för att skiva ett inlägg men inte riktigt vad jag skulle skriva. Har haft bröderna på besök här uppe sedan jag kom hem typ, och jag har legat och sovit xD Klev ju upp tidigt för att gå på stan med Slynan idag. Och jag glömde mina brillz hemma så jag har jätteont i huvudet/ögonen numera. Det var mest därför jag tog en lång nap, och det behövdes!

När jag vaknade så tänkte James börja laga mat. Jag ville ha nuggets, men vi hade inget ris så det fick bli stekta nudlar till. Å FY FAN VA GOTT DET VAR! Så jävla gott att jag inte ens ville ha sötsur sås till för den skulle bara förstöra den ljuvliga smaken av nudlarna :D Men nu är nuggetsen slut, så det måste inhandlas när pengarna kommer! Plus att jag numera är skyldig Slynan ca 100:- för lite shopping.. Man är ju tvungen att passa på när det är så billigt, halva reapriset. Love it! Ni får väl kaaaanske se senare vad det är, jag har inte bestämt mig än ;p


Kommentarer
Slynan

SHOW IT SHOW IT SHOW IT!!!

2011-04-21 @ 21:16:02
URL: http://nathicana.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0