Dear Typography

Jag som är ett grafisk design freak har länge letat efter en enkel tavla med ett budskap som intresserat mig. Börjar ju bli modernt att ha såna tavlor numera. Och i förrgår hittade jag drömbilden! Har precis suttit i Adobe InDesign i några timmar för att göra den i en utskrivbar version i färger jag vill ha osv. För tillfället är den bara svart, det passar iofs bra enligt mig, men vi får väl se om jag känner för att lägga till någon färg i den beroende på vart den ska hänga/stå. Just nu känner jag att den ska vara i köket när det är färdigrenoverat. Det är ju så svårt att hitta talvor som passar dit >< Så vi får väl se hur det blir! Här kommer iaf orginalbilden jag laddade ner, och bilden jag just "skrivit" :) Jag kanske gör några ändringar eftersom, den är inte perfekt!


Orginalet


Min version


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0