Finaste Fiffi ♥

Har precis kommit hem från min promenad med Fiffi. Det är ju sånt jävla skitväder idag! Så hon var ju egentligen inte alls sugen på att gå ut, bara låg där i sin säng. Trodde hon var död först för hon reagerade inte alls på att jag sa hennes namn. Och då var jag ju tvungen att röra vid henne så att hon inte hade dött! Hon börjar ju bli gammal och då blir jag lite extra orolig om djuren ligger livlösa xD

Eftersom hon inte var sugen på att gå ut så gick jag till kylskåpet och tog fram en bit korv, och då reste hon sig såklart! Efter hon ätit upp var det bara att ta på henne kopplet och spatsera ut. Hon fick en liten energikick av att höra korvprassel :D Och hur blött det än är ute så är jag fortfarande torr, hade ju med mig mitt rosa paraply och mamma hade ställt fram sina gummistövlar åt mig och skrivit en söt liten lapp :) ♥

Som vanligt så dör jag lite inombords varje gång jag ska gå hem efter ha gått en promenad med Fiffi. Kan ni tänka er hur tråkigt det måste va att vara en hund? Jag går hem vid 13.00 ungefär, och så vet jag att Niclas inte kommer hem förrän klockan är mellan 14-15.00. Hon ligger ensam där nere så länge! Från att alla åker och jobbar eller går till skolan fram tills att jag ska promenera, och sedan blir hon ensam igen. Stackars sötnos ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0