Frukost och animé

Hello. Har precis ätit lite frukost. Eller ja för kanske 15 minuter sedan ^^ Och jag får fortfarande kalla de frukost även fast klockan är efter 12. Brukar inte bli av att jag äter någon frukost numera, och då blir man så jävla illamående-hungrig runt typ 3tiden. Och det gillar vi inte, för då måste man äta middag jättetidigt -.-

Iaf så blev det några hårdbrödmackor samtidigt som jag såg första avsnittet av Beelzebub. En animéserie som jag tycker verkar vara bra. Känner redan nu att jag kommer gilla den serien även fast jag bara sett ett avsnitt. Så jag rekomenderar den för alla som är intresserade! :)


Hårdbrödmackor med cream cheese och gurkskivor på är det bästa som finns! ♥
Påskbrickan har kommit fram nu också! Perfekt för mina mackiga frukostar :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0