Hemskheter

Det blev en sen kväll för mig. Efter den intervju-upplevensen jag hade tidigare så var jag på riktigt dåligt humör när jag kom hem. Tyckte inte att något gick bra och var bara så less.

16.40 Klev på bussen i Timrå
16.53 Framme i Sundsvall
17.05 Hur långsamt jag än gick så var jag uppe vid tågstationen vid denna tid. Med 25 minuter kvar tills min intervju skulle börja. Satte mig då i en busskur och läste lite på mina fuskpapper tills lite tid hade gått.
17.20 Gick bort till Donken och sa i kassan "Hej jag har en intervju med ..... om 10 minuter, men jag är lite tidig". Då sa hon att ..... var lite försenad med och att jag skulle sätta mig och vänta. Det visade sig att tjejen som ringde igår och bokade in min andra intervju hade dubbelbokat mig med en annan kille. Och det gjorde att jag fick vänta jävligt länge innan det blev min tur.
18.25 Min intervju börjar
18.45 Min intervju är slut
19.15 Min buss går hem, suttit ute i kylan ca 20 minuter. Trött och irriterad som fan!

Jag var grymt less, och dessutom bad hon mig att ringa någon lärare från medieprogrammet efter referenser, och hon tänkte väl ringa dit antar jag. Då sprack allt för mig. Jag är så glad att jag är klar med skolan, och jag dissade ju så jävla mycket skola sista året att jag knappt klarade mig, så jag var inte alls glad att behöva rigna någon lärare och be som säga bra saker om mig. För det finns väl ingen där som tycker jag var duktig i skolan heller. Så vem fan ska jag höra av mig till? Både mamma och Micke tyckte jag skulle höra av mig till rektorn och be henne om hjälp. Så jag skickade precis iväg ett mail, så nu hoppas jag på henne! Ingen aning om vem det är dock.

Hoppas för fan att det funkar nu! Är för fan längre anställning än ett sommarjobb, vilket jag inte hade någon aning om. Hon hade ett asgammalt CV som jag måste laddat upp i deras databas, finns ingen annan förklaring. Skulle aldrig av misstag skicka ett sånt gammalt CV? Är ett under att jag fick intervjuer med det iaf xD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0