It's going, and going

Sedan jag skrev förra gången har jag hunnit se på nya avsnittet av DH, lagat mat, äta, tupplura, hälsat på mor och far, gått på domus+ica med Fiffi, gått tillbaka till mor och far och nu är jag här hemma igen. När jag kom hem fick jag höra av James att de ringt från McDonalds medans jag var borta och kallat mig till en andra intervju redan imorgon. Passet behövde inte bli så krångligt som det lät utan jag behövde bara skicka efter något papper så får vi se vart det leder. Var dock tvungen att ta med mig referensnummer, vilket inte bådar gott. Det senaste är ju bara från 2009 och de håller nog koll, men innan det så var jag på Bite Line 2006. Tror inte alls att de kommer ihåg mig där. Suuuuck, känner mig stressad nu. Imorgon är det intervju med chefen och det får mig att bli liiiite nervös. Annars har jag varit lagomt lugn under mina intervjuer :D Yeey för mig!

Ska stressa ihjäl mig här hemma med mina två glasslådor ikväll. Tur för mig att intervjun inte är förrän på kvällen så jag hinner lugna ner mig imorgon iaf :) Ska sitta och skriva ner lite värdefulla grejer vi pratade om idag under intervjun så jag inte säger en massa konstiga saker imorgon xD Wish me luck!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0