Klia

Heisan allihopa! Det var svårt att sova länge idag eftersom det är sånt fint väder och solen lyser igenom våra nerdragna persienner. Har alltså varit vaken ett tag men försökt somna om, och det gick inte :p Men man ska väl ta vara på dagen när det är sol ^^ Tänkte väl ta något att fika snart, borsta håret och kanske sminka mig lite så man inte ser så sjuk ut xD Efter det ska jag höra av mig till min kära mor och se vad hon har för sig, vi hade ju tänkt hålla på med en massa saker idag. Jag är dessutom grymt sugen på att möblera om här hemma! Men det är inte världens lättaste. Det är den dumma soffans fel!


Älskar min Lulubulle! Och hon älskar när man kliar henne mellan "armarna" ♥
Tänker alltid på denna video när Lulu stäcker på sig för att jag ska klia xD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0