Påskäggen klara

Här kommer resten av mitt påskpynt jag målade förut! Det var ett jävla helvete med mysterieägget. Så det blev inte så fint som det kunnat bli. Och jag har ingen vidare ork att försöka mig på det igen. Dumma färg.. Men det var kul att hålla på iaf :)

Lättare att se vad det ska bli nu? :p


TADAAA! En Totoro skulle det bli. Men som jag sa så ser det ut som skit, lessnade på att försöka rätta till färgfelen jag gjorde. Man måste ju typ måla om hela ägget om man gör fel för färgen blir flammig annars. Vilket det blev endå. Suck


Jag tappade all inspiration med dessa efter jag krånglat med Totoro så länge. Blev tråkiga kycklingar



Kommentarer
Slynan

HAHA dom var ju pretty!!!

2011-04-21 @ 19:15:03
URL: http://nathicana.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0