Skafferiet är häär!

Idag har jag fått ett nytt skafferiskåp nerifrån mammsen. James och Christian fick bära upp skåpet hit, för de är män! Och jag har dekorerat det med torrvaror! Blev fint och äntligen behöver jag inte plocka fram en stol bara för att komma åt skafferigrejorna. Dock måste jag ju alltid flytta runt dekorationer för att det ska se tiptop ut. Så jag fick hålla på ett bra tag iaf xD

Dessutom ringde McDonalds medans James lagade mat, och frågade om jag fortfarande var intresserad av sommarjobb. Vilket jag är, så då bad de mig komma på intervju på måndag klockan 11. Så det blir ännu en arbetsintervju, på ännu en hamburgerrestaurang. Bara dom som vill ha mig! :'c



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0