Stanrunda igen

Heihei! Sitter här hemma och är lite småtrött. Har tvättid klockan 19.00-22.00 så jag är inte exalterad, har tur som tvättat en massa tvätt hos mamma redan så jag bara har två IKEA kassar med tvätt idag :p Slynan lyckades locka med mig på en till stanrunda tidigare, så jag har inhandlat lite småsaker bara :) Börjar känna mig väldigt snål nu eftersom pengarna flyger iväg här hemma, gaash. Nu är det slut på sånt iaf! Blir till att leva fattigt tills nästa pengar kommer eller så ._. Not very funni, anyways så ska ni få se vad jag köpt idag för jag orkar inte skriva mera. Får se om det blir nå fler uppdateringar under kvällen, men jag tror inte det kommer ha hänt något roligt tills dess xD


Dry shampoo: Tänkte se hur det funkar. Jag tvättar ju håret 2-3 ggr per vecka och det tar ganska mycket på min röda hårfärg, så jag hoppas att det kommer funka :)
Hårfärg: Samma sort jag använde innan min födelsedag fast den ljusare färgen.
Ögonbrynspenna: Den gamla började bli lite väl kort så det var på tiden att jag köpte en ny, mina ögonbryn kommer att bli så glada!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0