Tizdag

Heeeelllooo! Idag var jag uppe med tuppen klockan 07.30 för att gå ut med Fiffi, rätt tidigt med tanke på att jag inte kom i säng förränn efter 3 på natten. Iaf så har jag spenderat morgonen nere i mamma och pappas soffa framför tvn. Suger att det inte är någe bra program så tidigt på morgonen. Såg något avsnitt av 90210 eller vad den heter, och den var väl okej antar jag :p Jag lyckades äntligen somna då Rachel Ray började.

Efter min tupplur lunhchade jag mammas tonfisksallad som var kvar, gott som vanligt! Sen blev det till att gå en till promenad med Fiffi, bort till mormor och morfar och sedan hem igen. Mormor skulle beställa en massa grejor från ellos och frågade om jag ville ha någon vårjacka eller så. Valde denna marinblåa kavaj som kommer vara stilig till sommarn! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0