Tvätta = Tråkigt

Oh va tråkigt det är med tvättid! Men nu är det väl inte så jättemycket kvar att göra. Har någon maskin kvar och mer saker som ska hängas upp, har ledig tid fram tills 21.30 nånting och sedan måste jag ner igen. Medans jag väntar så har jag samlat på mig lite information om arbetsintervjuer. Börjar bli mer nervös nu när det känns som att det närmar sig. Och vad ska jag svara om de frågar något jag inte är berädd på? Scary. Dessutom är det väl några dokument man brukar ta med sig på intervjuer som jag inte vet om eller har hemma. Bajs på allt. Kan de inte bara anställa mig rakt av? :) (A)

En jobbig sak med tvättid är att sängen aldrig blir bäddad förrän tiden är slut, och då är jag utmattad! Men Lulu brukar alltid vara rolig och krypa in bland täckena för att mysa lite. Det ser ju rätt jävla konstigt ut iaf xD



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0