Drömmer konstiga saker.

Hahaha fy fan vilken konstig dröm jag nyss vaknade av xD Harry Potter drömmen #1 ffs! Först var vi tvungna att hitta Voldemorts hus, vilket inte var särskilt svårt. Vi kom in och allt men då smet han iväg. Och han hade typ en taser gun han kunde använda på långt håll, och den gjorde ont så han fick fly för tillfället. Efter det var det ett jävla problem att komma på sifferkoden till hans ytterdörr för det var tre olika knappsatser där alla siffror var utspridda, och det var typ en 6 siffrig kod man skulle skriva in. Skrev ju fel hela tiden också eftersom jag tog fel på en sjua och en etta som var upp och ner. Så var man tvungen att radera alla bokstäver och börja om. Lagomt stressigt, fick hålla på så varje gång man skulle in -.-' Efter det var avklarat var vi ju tvungen att locka dit Voldemort igen, och jag hade dessutom ingen stav. För det var jag som var huvudpersonen inte Harry! Konstigt nog tror jag min stav var en tröja ><

När Voldemort äntligen kom dit så hade insidan av hans hus plötsligt förvandlats till insidan av mamma och pappas lägenhet, vet inte hur det hände xD Så mor & far var där, stog mest och chillade dock. Alla HP personer var inte med heller, de som var med va typ Voldermort, Draco, Fred & George, Neville och Crabbe& Goyle. Det var en rätt oseriös dröm därefter, och det var ju mer folk som bara stod där utan att kasta en massa trollformler. Det var HP personerna och jag som sprang runt och och "slogs", goda vs onda typ. De trollformler som användes där (som jag minns) var iaf Expelliarmus, Petrificus Totalus, Crucio och Avada Kedavra. Allt var bara så konstigt så det är omöjligt att skriva så ni förstår, ni vet ju hur drömmar är xD Det är fan svårt att förklara. Men det var ju endå kul att jag minns en sånhär dröm :p Jag vaknade av att toaletten spolades, vilket den egentligen inte gjorde för James sov fortfarande bredvid mig. Allt är konstigt just nu!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0