What to do?

Vädra, ladda iPod, bädda, stänga garderoben, mata katterna och till sist torka bort gårdagens potatismos från mitt skrivbord! Är typ vad jag håller på med/ska göra de närmaste minuterna. Var uppe vid tolv idag för jag skulle ut med Fiffi, och det är sånt jävla fint väder ute! Tog med min mina hörlurar och iPod på promenaden, glömde halsduken dock. Men det var ju så varmt att det vart jobbigt att ha jacka på sig ibland! Crazy.

Hmmmm vad ska jag mer göra, jag inte alls på något simhumör numera. Det är rätt tråkigt eftersom ingen tid verkar vara pefekt. Kommer man dit för tidigt är alla gamlingar där, kommer man dit för sent så är alla ungar där. Mellan tidigt och sent är det egentligen inte heller bra. Men jag ska stå ut tills månaden har gått och efter det ska jag börja promenera istället. Nu har jag ju min musik att lyssna på :)


I brist på egna bilder så bjuder på en bild av min absoluta favoritperson på deviantART, raynkazuya! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0