Homie

Så här charmig kan man vara när man jobbar helg. Är ju ledig idag så jag har ytterst lite att göra. Väntar på att karln ska komma hem med sushi, and thats about it. Eller nej, jag väntar på ett samtal från min yrkeskonsult också. Så det är vad jag har för mig. Men imorrn är det slut på friden, då är det jobb mellan 9-19.

Och Lillan är såklart brunstig igen, vilket alltid är lika jobbigt. Var två veckor sedan hon fick piller sedan. Måste fan komma ihåg att tvinga i hon det regelbundet, orkar seriöst inte med hennes läten som kommer pågå i ca tre dagar nu. Den lilla tid man spenderar hemma kommer man ligga vaken pga henne. Ska trycka i Lulu ett piller också, hon brukar börja srax efter Lillan annars -.-



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0