Slut

Nu skriver jag första blogginlägget på vad som känns som 1000 år. Har precis tvättat ansiktet och är ganska så trött och död. Har inte berättat om hur det går med min praktik på Biltema så jag ska säga detta. Det är ovant, jobbigt för fötterna och samtidigt roligt. Kommer förmodligen att vänja mig så småningom.

Var ju ledig i helgen för att umgås med Camilla med familj borta vid mamma och pappas husvagn i vivstavarvstjärn. På fredagen bliddere en utgång dock, men lördag och söndag var familjedagar! :D Ser sååå fram emot fredag denna vecka med. Är nämligen ledig då enligt mitt sprillans nya schema! Men jag jobbar i helgen så alla ni som är lediga då får komma in på Biltema och fråga mig om verktyg eller båtdelar så ska vi se om jag lärt mig något! Nattinatti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0