Bollar

Har precis suttit här framför datorn och rullat lite chokladbollar medans jag kikat på DH! Kockos blev det istället för pärlsocker, för första gången dessutom :) Har verkligen aldrig använt kockos till dem förut, och ärligt talat så började jag ångra mig ett tag efter jag börjat rulla eftersom jag aldrig gillat doften av kockos. Men det smakade inte alls lika "illa" som det luktade, utan det blev faktiskt riktigt gott. Ska nog göra en till omgång imorgon eller så och ta med ner till Niclas som säkert uppskattar det xD

Nä nu blir det nog några fler avsnitt av DH, men ack va sugen jag blev att se lite Harry Potter. Vill se om den nyaste filmen igen! Och fyfasiken va jag längtar till sista halvan. Lär ju inte kunna hålla tillbaka en del tårar dock, skyller på p-pillrena som vanligt! Får ta med mig en kartong näsdukar isf ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0