Gårdagens goda mat!

Nu lägger jag inte en del inlägg på rad här eftersom jag varit dålig att uppdatera och jag har en del bilder att lägga ut. Har nyss lagt in kamerabilderna på datorn nämligen. Here we go!

Igår föreslog jag att lover skulle laga stekta nudlar med lite kyckling och grönsaker. Det gick han med på och fyyyyyyyfan va gott det var! Yummy, åt upp resterna till lunch för någon timme sedan :) Det måste man laga lite oftare! Vi har ju flera påsar kycklingfiléer i frysen, och man behöver bara två st till ca 4 portioner av denna mat såså :D Das ist sehr gut! Och till hade vi wokgrönsaker, vitkål och en gul lök, lite soja, fish sauce och så stal han min nudelkrydda! Och där rök mina sista nudlar.. Och det gillar vi inte.

Dock måste jag erkänna att jag hellre äter denna maträtt än att koka upp nudlarna som jag brukar göra. Jag köper ju coops äggnudlar och kryddar vattnet själv, brukar vara två för 12kr. Och i en av de förpackningar ligger det 4 block av normalstora nudel rutor. Så det är ett bra pris. Nästan så jag vill köpa mera och äta igen! Vill bjuda mamma och pappa på det med faktiskt! Jaja that was it, och nu ska jag påbörja nästa inlägg xD



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0