James mat ♥

Jaaaaa James lagade mat idag! Och det blev den goda Köttfärs/strimlad vitkål/rivna morötter middagen som jag inte vet namnet på :D Smaskigt blev det! Tänkte fresta er med några bilder, även fast de flesta redan har ätit -.- Jag blev så jädrans mätt att jag somnade, och jag har precia vaknat igen. Det är en bra middag det!!

Angående bilderna jag lovade er så får dom nog vänta tills imorgon. Jag orkar inte dra fram digitalkameran och tjaffsa med det nu. Blev riktigt sliten och trött efter maten :p Men vi fick ju en hel del gjort iaf, bland annat draperiet, ljuslyktorna, gardinstången som var hängig för att katterna gått på den -.-, garderobsdörren som var jobbig att stänga och en hel del andra saker inne i köket :) Och jag är supernöjd, tack pappa! ♥


Jag fick i uppdrag att fixa tillbehöret och James tillagade allt! :)


MUMS! Och så lite ris på det ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0