KARRY

Vackraste James lagade mat idag. Det var dock jag som valde vad han skulle göra, vilket var ris med currykyckling och sås. Det är oftast lover som får ta hand om kycklingmiddagarna eftersom han är så duktig med kryddor, hade jag lagat maten hade jag knappt kryddat något :p Så det är lika bra låta proffset ta hand om det ^^
Å fy tusan va gott det var, var dock synd att jag knappt hade nå grönsaker hemma för det hade varit gott. Lite wokgrönsaker måste jag inhandla, och mer curry sås för den tog slut xD Nu ska jag lägga mig och krama lite på älsklingen och sedan tänkte jag nog gå ner till mamma och pappa ett tag, så får vi se vad dom har för sig :)
Cya later perhapsyo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0