Mjukis

God afton! Jag har nästan nyss varit ner till mamma och pappa för att hälsa på en snabbis :) Är ju tvungen att äta middag jag med, även fast jag blev bjuden att äta med dem ^^ Har ju en karl här hemma som har matdag idag, och jag måste ju utnyttja den lite (Y)

Mamma hade varit till mormor och morfar förut, och fick med sig lite grejor hem till mig. Mormor hade beställt på ellos och fick en poncho gratis typ, så antingen jag eller mamma fick den. Och mamma ville inte ha så jag tog den så gärna! Plus att mormor hade stickat klart mina nya tjocksockar. Fina som fasiken var dom! Så nu sitter jag här hemma och myser till det lite :) Ponchon måste dock tvättas innan jag kan använda den fohreal, den luktar som att den varit nerpackad i en kartong i källaren. Vilket inte är en ljuvlig doft! Så den åker med i tvättlasset på torsdag :D Nu ska jag väl slå på ett avsnitt DH och tvinga mannen i huset att laga mat!

And thats it for now! Cya laterz



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0